Translate

Παρασκευή, 14 Αυγούστου 2015

ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΑ - ΣΤΗΝ ΣΗΠΙΑΔΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ και του ΤΡΩΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ








Ισως όλες οι αποδείξεις των Αργοναυτικών και του Τρωϊκού Πολέμου να βρίσκονται στην Σηπιάδα του Πηλίου και στην Σπηλιά του Χείρωνα . Η Σηπιάδα αποδεδειγμένα βρίσκεται στο Χόρτο και την Μηλίνα , χωριά του Πηλίου , όπου ευρίσκετο η Μυστηριώδης πόλις Σπάλαθρα ,πλησίον της άλλης Μυστηριώδους πόλεως της Ιωλκού . Στα Σπάλαθρα της Σηπιάδος ευρίσκετο και η Σπηλιά του Χείρωνα . Μύθος ; Μια επίσκεψη στην περιοχή θα σας πείσει .  
Ας πάμε στα δεδομένα και στα Αργοναυτικά σε μετάφραση του Χασάπη . Να δούμε τι λέει .
Σκαναρισμένη η σελίδα για τα επίμαχα σημεία . 
Στους στίχους από 362-390 διαβάζουμε οτι η Αργώ σταμάτησε στην Σηπιάδα για να δει ο Πηλέας τον υιό του που έκανε με την Θεά Θέτιδα , τον Αχιλλέα . Εκεί ο Αχιλλέας μαθήτευε στον Κένταυρο Χείρωνα .
Στους στίχους 391-417 διαβάζουμε οτι  ο Πηλέας θέλει να δει την πρόοδο του υιού του Αχιλλέα . Εκεί ο δάσκαλος Χείρων μόλις είδε τους Αργοναύτες καταχάρηκε και τους έκανε το πλουσιοπάραχο τραπέζι .
Στους στίχους 445-472 διαβάζουμε αφού ο Πηλέας φίλησε τον υιό του Αχιλλέα άφησαν το Πήλιο , την Σηπιάδα και το ακρωτήριο Τισαία  και εφάνη στον ορίζοντα η Σκιάθος και  ολίγον το μνήμα του Δόλοπος . 

Επίσης πρέπει να αναφέρουμε και τον μύθο όπως αναφέρει δυστυχώς ο ξένος ειδικός στην Ελληνική Μυθολογία  , Κερένυι στους Γάμους του Πηλέα με την Θεά Θέτιδα παρευρέθησαν άπαντες οι Θεοί του Ολύμπου περιλαμβανομένου του Παππού Ουρανού πλην βέβαια του Πατέρα Κρόνου . 
Στους Γάμους αυτούς ως γνωστόν δεν παρευρέθηκε η θεά Έρις που έστειλε βέβαια το χρυσό Μήλο , από τον κήπο των Εσπερίδων με την εντολή να δοθεί στην ''καλλίστη'' στην Ωραιότερη δηλαδή . Στην έχοντα καλόν ιστόν . Για τους μυημένους ''καλλιστώ'' ήταν η μεγάλη Άρκτος και η έχων καλή επαφή με τον αόρατο κόσμο ...  Διαφορετικά στην πεντάμορφη , την έχοντα τον πέμπτο βαθμό μύησης , τον κατέχοντα τον αιθέρα ... 

Εκεί ως γνωστόν έγινε πανικός για να μην πούμε άλλη λέξη ... και ποιός έδωσε το μήλο στην Ωραιότερη βέβαια γυναίκα ; Ο Πάρις της Τροίας . Και σε ποιά το έδωσε ; Στην Αφροδίτη ... Ποιά ήταν η Αφροδίτη ; . Η Αφροδίτη ήταν στο Δωδεκάθεο αλλά ήταν πιό παλιά . Δεν ήταν σόϊ που λέμε σήμερα . Έχει και αυτό την σημασία του ...

Που έγινε ο Γάμος του Πηλέα με την Θέτιδα ; Μα φυσικά στην Σηπιάδα . Που γεννήθηκε ο Αχιλλέας ; Μα φυσικά στην Σηπιάδα . Που μεγάλωσε και ανατράφηκε ο Αχιλλέας στην Σηπιάδα . Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποια αντίρρηση σε αυτό το γεγονός. Ο Πηλέας πήγε λοιπόν να δεί το νήπιο Αχιλλέα , την πρόοδό του δίπλα στον Κένταυρο Χείρωνα . Άνακτας στην Ιωλκό την συγκεκριμένη περιόδο, δηλαδή κατά τον απόπλου της Αργούς ήταν ο Πελίας . Και λέμε άνακτας και όχι βασιλιάς και έχει και αυτό την σημασία του . Γιατί όμως τέτοια τιμή για τον Γάμο αυτό από τους Θεούς ; Η ερώτηση είναι βασανιστική αλλά έχει και αυτή την εξήγησή της ... Ο Πηλέας λοιπόν ήταν βασιλιάς της Φθίας και είχε καλές σχέσεις με την Ιωλκό . Πήγαινε για κυνήγι με τον Πελία ... Αρχηγός βέβαια της αποστολής ήταν ο Ιάσονας . Αυτόν εκλέξανε για αρχηγό τα μέλη της αποστολής . Δεν εκλέξανε τον Πηλέα . Ο Ιάσονας ήταν υιός του Αίσονα , αδελφού του Πελία . Ο Αίσονας ήταν ο μεγαλύτερος υιός του Κρηθέα και της Τυρούς άρα και νόμιμος διάδοχος του θρόνου της Ιωλκού . Με κάποιο μη νόμιμο σίγουρα τρόπο ο Πελίας του υφάρπαξε την εξουσία . Την ανέκτησε λοιπόν την εξουσία . Άνακτας λοιπόν ... Ο Δίδυμος αδελφός του Πελία , Νηλέας πήρε τα μάτια του και έφυγε . Έφυγε και πήγε στην Νότια σημερινή Πελοπόνησο και ίδρυσε την Πύλο . Πατέρας του Νέστορα ο Νηλέας που έλαβε μέρος στον Τρωικό Πόλεμο. Ο Νηλέας είναι ιδρυτής της μεγαλύτερης Δυναστείας-Φρατρίας που θα κυριαρχήσει στην Ελλάδα. Οι φρατρία Νηλείδες θα μετακομίσουν στην Αθήνα και στην ουσία θα την διακυβερνήσουν μέχρι σήμερα ...  
Πύλος λοιπόν , με υ - ύψιλον - για τους παρατηρητικούς και Πηλέας - με η- ήττα πάλι για τους παρατηρητικούς .  Και φυσικά Πήλιο . Αλλά εδώ σημαίνει Πύλη για τον ήλιο . Ποιόν ήλιο ; Μα φυσικά τον Σείριο ...
Δεν είχε βάση τον λαό , λοιπόν ο Πελίας . Ο Ιάσονας ήταν όπως είπαμε υιός του Αίσονα , του νόμιμου διαδόχου του πατέρα Κρηθέα  . Άρα και ο Ιάσονας ήταν ο νόμιμος διάδοχος της Ιωλκού . Δεν έγινε ποτέ βασιλιάς της Ιωλκού , αν και το  προσπάθησε με νόμιμο και παράνομο τρόπο ... Το τέλος του  ήταν εντελώς άδοξο . Έπεσε ένα ιστίο στο κεφάλι του και σκοτώθηκε . Πάλι ιστίο ...

Στο ταξίδι της Αργούς σφυρηλατήθηκε όμως η φιλία του Ιάσονα με τον Πηλέα . Στην επιστροφή της Αργούς από το μεγάλο πράγματι ταξίδι ο Ιάσονας βοήθησε και ο Πηλέας ανέκτησε την εξουσία της Ιωλκού από τον Πελία . Προηγουμένως η Μήδεια , η γυναίκα μάγισσα που έφερε από την μακρινή Κολχίδα ο Ιάσονας κατάφερε και θόλωσε τις Πελιάδες κόρες , που σκότωσαν τον πατέρα τους Πελία . Ο Ιάσονας πήγε να επωφεληθεί της κατάστασης αλλά τον πρόλαβε ο Άκαστος υιός του Πελία . Απογοητευμένος ο Ιάσονας στο τέλος βοηθά τον φίλο του πλέον Πηλέα , βασιλιά της Φθίας να ανακτήσει την εξουσία στην Ιωλκό . 

Η Σηπιάδα για να μην ξεφεύγουμε είναι στο εσωτερικό του σημερινού Παγασητικού Κόλπου . Δηλαδή στο Δυτικό Πήλιο και όχι στο Ανατολικό όπως θέλουν να πιστεύουν πολλοί ιστορικοί ...
Που θέλουν να την τοποθετούν από το σημερινό Πουρί ,  μέχρι τον Κατηγιώργη , στον κολπίσκο του σημερινού Λυρή . Όλοι κάνουν λάθος , ακόμη και ο ειδικός Κερένυι που δεν ξέρω αν είχε έλθει ποτέ στην περιοχή ... Ο ειδικός Κερένυι λέγει ότι Θέτις μεταμορφωνόταν στον Κάλαμο . 
Μα ο Κάλαμος είναι στην περιοχή που υποδεικνύουμε εμείς.  
Ακόμη όμως και καταλυτικό σημείο είναι από τα Αργοναυτικά και την λεπτομερή περιγραφή στους στίχους 445 - 472
Αφού κατέβηκαν στην ακτή και εισήλθον όλοι στο πλοίο ... και απέπλευσαν από το Πήλιο ... Απεκρίβησαν έπειτα το ακρωτήριον Τισαία και η Σηπιάς ακτή , εφάνη δε η Σκιάθος και ανεφαίνετο σιγα-σιγά το μνήμα του Δόλοπος . 

Αρα από τα Αργοναυτικά είναι σαφές που ευρίσκεται η Σηπιάδα ακτή ... Εκεί που βρίσκεται σήμερα η σπηλιά του Χείρωνα . Γιατί πήγαν στην Σπηλιά του Χείρωνα . Δεν ήταν μόνον ότι εκεί έγινε ο γάμος του Πηλέα με την Θέτιδα , συνέλαβε και εγεννήθη ο Αχιλλέας αλλά και ότι ο Ιάσονας ήθελε να τιμήσει τον Σωτήρα του Χείρωνα , που τον γιάτρεψε από το δηλητήριο που τον πότισε ο Πελίας . Που πέθανε και τον ανέστησε ο Χείρωνας . Μία ιστορία που αντέγραψε ο Σέξπηρ στον Ρωμαίο και Ιουλιέτα . Το Πήλιο  , αναφέρεται συχνά από τον Σέξπηρ ξεκάρφωτα χωρίς να υπάρχει λόγος . (Άμλετ) . Γιατί άραγε ;
Άλλος μεγάλος μαθητής του Χείρωνα που θήτευσε κοντά του ήταν ο Ασκληπιός . Που οι θεοί τον τιμώρησαν γιατί ανέστηνε τους ανθρώπους . Δηλαδή δεν  γιάτρευε απλώς τους ανθρώπους αλλά τους επανέφερε στην ζωή . Αυτό ήταν και η ύβρις του ...

Γενικά από  τα πρώτα συμπεράσματα των Αργοναυτικών είναι ότι Αργοναυτικά και Τρωικός Πόλεμος είναι γεγονότα σύγχρονα της εποχής . Ο Πηλέας λαμβάνει μέρος στην Αργοναυτική εκστρατεία ως υπαρχηγός και ο υιός του Αχιλλέας λαμβάνει μέρος στον Τρωικό Πόλεμο ως υπαρχηγός επίσης . Περίεργες συμπτώσεις .
Η Θεά Θέτις ήρθε στην Σηπιάδα υπανδρεύθη την Πηλέα , συνευρέθη με τον Πηλέα , γέννησε τον Αχιλλέα και μετά εξαφανίσθη . Εμεινε δηλαδή στην περιοχή για ένα χρόνο  μόνο ...  Τι θεά ήταν η Θέτις ; Το έχουμε αναλύσει εκτενώς  . Ήταν αυτή που οδηγούσε και είχε τα κλειδιά για τον Σείριο ...
Γιατί πήρε για άνδρα τον Πηλέα ; Η μοναδική θεά που πήρε άνδρα Θνητό . Στον γάμο τους παρευρέθηκαν οι Θεοί άπαντες , ζητούσαν την εύνοιά της ... Ακόμη και ο Κερένυι δεν έχει απάντηση για αυτό .  Ούτε και εμείς έχουμε απάντηση . Υπήρχε κάποιος μυστικός λόγος ...
Η μυθολογία λέγει ότι η Θέτις έχει το βασίλειό της στα βάθη της θάλασσας μεταξύ Σαμοθράκης και Λήμνου . Γιατί όμως εκεί ; Δηλαδή πριν τα στενά του Ελλήσποντου ...

Σηπιάς λοιπόν ακόμη και σήμερα λέγεται η περιοχή , στην φωτογραφία . Το Σ λοιπόν ως γνωστόν συμβολίζει τον Σείριο . Κατά την απόλυτη και προσωπική μου άποψη Σηπιάς είναι ένας ήπιος δρόμος που οδηγεί στον Σείριο . Γιατί διαφορετικά ο δρόμος για τον Σείριο και τα Ηλύσσια πεδία είναι πολύ δύσβατος  . Θέλει ειδικό μέσον δηλαδή για να ξεφύγεις από την Γήινη βαρύτητα. Όλα έγιναν λοιπόν την περίοδο εκείνη . Αργοναυτική και Τρωικός πόλεμος . Όλα δείχνουν ένα δρόμο διαφυγής για τον Σείριο . Μετά τον Τρωικό πόλεμο οι Θεοί δεν ξανα ακούστηκαν και δεν συμμετείχαν πλέον στα ανθρώπινα . Γιατί απλώς δεν ήταν πλέον ΕΔΩ , για να υποστηρίζουν , και να βοηθούν την άλφα ή την βήτα κατάσταση ...στα προβλήματα των ανθρώπων . Έφυγαν για πάντα ...
Ο Αχιλλέας το είπε ή μάλλον το αποκάλυψε στην Βρησιίδα κατά την διάρκεια του Τρωικού Πολέμου . Οι Θεοί ζηλεύουν το ανθρώπινο γένος , για την δόνηση που εισπράττουν καθότι δεν γνωρίζουν πότε θα πεθάνουν και πως η κάθε στιγμή για αυτούς μπορεί να είναι και η τελευταία ..,
Είναι κάτι ασύλληπτο ακόμη και για τους Θεούς ...







Δημοσίευση σχολίου